söndag 17 juni 2012

Tillbaka till vardagen

Nu har vi varit hemma från vår resa en hel vecka, och det börjar redan kännas som om vi knappt varit i väg. Jet-lagen har släppt och bortsett från att vi är många minnen och erfarenheter rikare, är allt ungefär som det var innan vi åkte.

Just nu händer det inte så mycket utan jag tar mest dagarna som de kommer, vilket kan vara rätt skönt under en kortare period. Förhoppningsvis händer det mer till hösten, men jag får väl se när antagningen till högskolan kommer hur det blir med det. Under tiden jag väntar får jag väl hjälpa mamma o pappa att måla vårt nya hus, och jag måste också bestämma vilka tapeter och sådant jag vill ha i mitt rum. Annars brukar det vara ganska skönt att bara ligga ute och sola och gotta sig på sommaren, men eftersom solen är lite dålig på att visa sig just nu är det inte riktigt ett alternativ. Vi får väl hoppas att det bättrar sig på den fronten snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar