lördag 2 juni 2012

Sista dagen!

Imorgon åker vi härifrån och det är jättetråkigt! Det ska bli kul att komma till Florida och sen skönt att komma hem, men det har varit så roligt här och det hade varit kul att spendera mer tid med alla. Idag har vi tagit det ganska lugnt. Vi åkte med Elin och handlade och såg hur det ser ut i affärerna här. Det är typ samma som hemma men med annat utbud. Ikväll har vi haft fest här och det var väldigt trevligt. Vi åt nån rätt som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter, och jag kan definitivt inte stava till det, men den innehöll iallafall räkor, potatis, korv och majskolvar. Vi fick också smaka mac and cheese. Vi har också lärt oss två spel, cornball och holy board, som typ gick ut på att man skulle kasta saker och pricka hål. Jag trodde jag skulle vara kass eftersom jag inte kan sikta, men jag och hunter vann faktiskt över Camilla och Jake, och det var inte bara hans förtjänst, men Camilla var inte så dålig hon heller:) från och med nu bloggar vi kanske inte lika mycket, men vi ska göra så gott vi kan! Men nu vi ses ju om typ en vecka ändå. Ha det bra till dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar