onsdag 30 maj 2012

Graduation day!

Så har ännu en dag gått här i S.C. Tiden flyger fram. Idag har vi först åkt runt på lite rundtur i Columbia och bland annat kört förbi fotbollsstadion som är väldigt stor. Vi åt lunch på ett ställe som serverade rätter med lokala ingredienser. Jag år nån fågel som var typisk för South Carolina som var väldigt god. Till det fick jag sweet potatoes som jag aldrig ätit innan. Efter det åkte vi för att titta på studenten. Det var annorlunda från hemma men det man ser i filmer stämmer ganska bra. På kvällen hade hunter och hans kusin gemensam fest så vi var där och fick träffa massa folk. Det var väldigt trevligt och han verkade gilla våra presenter:) De vi var hos bodde precis vid sjön och även efter att det blev mörkt var det varmt och behagligt, och eftersom vi hörde att det varit frost hemma är vi väldigt glada över att vi är här. Dock var där en del mygg, så vi får väl se om vi är sönderbitna imorgon. Imorgon drar vi, kristina och hunter till charlston och hänger på stranden och stannar sen en natt, så jag lär inte uppdatera imorgon, men på fredag skriver jag nog igen:) see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar