onsdag 16 maj 2012

Förväntan & Nervositet

Nu är det bara några dagar kvar till jag och syrran drar till USA i tre veckor. Det känns som om det bara var några veckor sedan vi bokade det, men tiden går fort! Vi håller på med de sista förberedelserna nu. Det största problemet är nog att bestämma vad man ska ha med sig... Man vill ju kunna shoppa där så väskan får inte vara för tung på vägen dit. Det är ett stort dilemma, men det löser väl sig på ett eller annat sätt.

Jag vet inte om jag är mest längtansfull eller nervös inför resan. Jag antar att det är lite av en blandning av båda. Jag har drömt om den här resan så länge nu så man hoppas ju att allt blir lyckat! Vi lär ju vara betydligt mer resvana och snacka bättre engelska när vi kommer hem igen i alla fall:) Jag ska försöka blogga under resans gång men vi får väl se var vi kan få internetuppkoppling och så.

Det var allt för nu...Nästa gång har jag förhoppningsvis intressantare saker att skriva om:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar